Ho Ho Ho!!!!


 Długo mnie nie było, wracam i to jak, świąteczny czas w natarciu

W tym roku Święta będą inne niż dotychczas, pierwszą próbę mieliśmy na Wielkanoc. Teraz czas Bożego Narodzenia.  Jednak myślę, że w dużej mierze jakie będą te Święta zależy od nas. Nauczyłam się szczególnie teraz, myśleć pozytywnie, szukać najlepszych rozwiązań i praktykować wdzięczność. Jeśli już mowa o praktyce to od marca praktykuję jogę. Dzięki temu łatwiej mogę się zrelaksować, mam ogrom pomysłów z małym ale- brak czasu, doba za krótka. Dlatego kolejny etap to podjecie decyzji o jak najlepszym zarządzaniu swoim czasem. 

Ale, ale miało być o Świętach. Jak wiecie lubię klimaciki; świąteczny, letni, jesienny, smaki zapachy są bardzo ważne dla mnie. Swoją przestrzeń staram się tworzyć z klimatem, otulać miłym zapachem, świecami, kocykiem, dobrą herbatką, ostatnio  mantrami:), dobrą książką. Wszystko to  sprawia, że przepełnia mnie spokój i dopada mnie Wena. Jak mniej już dopadnie znikam w Pracowni i tam powstają w tym świątecznym czasie wianki, wianeczki, stroiki i wszelkiego rodzaju świąteczne cuda. Być może dlatego jest mi łatwiej przetrwać ten dziwny czas. Nie oglądam telewizji, więc mniej się denerwuję, poświęcam się mojej pasji.

Kochani  sprawmy, aby te Święta mimo wszystko były pełne blasku, zapachów i relaksu. 

Teraz czas na mała galerię tego co ostatnio powstało w Pracowni, jeśli ktoś chciałby złożyć zamówienie to jest jeszcze chwila, zapraszam 

Miłego oglądania ciąg dalszy nastąpi jestem w procesie tworzenia :)


 































 

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Manualny Mix , Blogger