Końcówka grudnia 2020

 Szał świąntecznych dekoracji 

Przed świętami jeszcze się działo w pracowni. Kończyłam wianki na zamówienie, zrobiłam warsztaty i goniły mnie już przygotowania do Świąt. Pieczenie pierniczków i dekorowanie przez moje dzieciaki Ignacego i  Wiktorię zakończyły się sukcesem, nawet śniadanko z nutą świątecznego klimatu załapało się na sesję.  Jeśli chodzi o dekoracje dla siebie to jak zwykle robiłam na ostatnia chwilę czyli rano w Wigilię, a to oznacza,ze cały rok będzie pracowity bo jaka Wigilia taki cały następny rok. Na szczęście wszystko wyszło super bez nerwów, cudownie wspaniale wprost.


 
 
to jeszcze wianek na zamówienie
 
 A to specjalnie przygotowany przeze mnie wianek o średnicy 50 cm na licytację w ramach 14 edycji  Gwiazdobranie i Dawanie, w czasie której zbieramy   pieniądze  na chore dzieci z naszego miasta Józefowa


poniżej zdjęcia z warsztatów
a to już dekoracje na moich drzwiach wejściowych 

 


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Manualny Mix , Blogger